martes, 3 de mayo de 2011

Balorazioa, bikain

Gaur Josemirekin tutoretza izan dugu. Ikasgai honetan nola sentitu garen galdetu digu, zer gustatu zaigun eta zer aldatuko genukeen, zerbait soberan ikusi dugun edota proposamen berririk bagenuen... solasaldi interesgarria izan da.

Guk gure buruari kalifikazioa paratzeko eskatu digu eta taldekide guztiak ados ginen "BIKAIN" dela lortu dugun nota. Inplikatu gara, gozatu dugu, ordu pila bat sartu dugu, hausnartu dugu, eztabaidatu dugu, IKTak erabiltzen ikasi dugu, elkarlanean jardun dugu, lan indibiduala zein taldekoa txukun egin dugu, klase orduetatik kanpo kasik egunero gelditu gara unibertsitatean ikasgai honetako lanak egiteko, gustatu zaigu egindako lana, emaitza orijinala eta ona lortu dugu eta, batez ere, ikaragarri ongi pasatu dugu.

Pertsonalki ez zait ikasgai honen kalifikazioa inporta. Bidean gozatzea izan da inportanteena. Programa berriak erabiltzen ikasi dut, bloga nire eguneroko bihurtu dut, klasekideekin harremana oraindik gehiago hobetu dut, momentu onak pasatu ditugu, irri egin dugu... ezin dut gehiago eskatu!

Ander eta Nerearekin hagitz ongi konpondu naiz, bai manifestua egiten, bai bertzelako lanetan. Gainontzekoekin ere, talde haundian, primeran moldatu naiz, Ikerrekin, Jexuxekin, Maierrekin, Eneritzekin.... Hiru urte dira elkar ezagutzen dugula eta nabaritzen da.

Lan aunitz egin dugu eta ongi. Karrerari akabila borobila emateko modurik hoberena izan da.

Gustatu zait hiru urte hauetan ikasi dugun guztiarekin hausnarketa egitea eta gogoetak manifestuan eta muralean modu artistikoan irudikatzea. Sormen lanak beti interes haundia piztu didate eta ikasgai honek aunitz ase nau zentzu horretan. Josemik bide irekia utzi digu hasieratik, gainean egon da behar genueenan laguntza eskainiz, baina gure esku utzi du lanaren antolamendua. Aunitz gustatu zait hori. Irakasle gisa hagitz rol ona jokatu du.

Eta orain erakusketa!

Dagoeneko montatu dute, Lugaritzen. Oraindik ez dut ikusteko aukerarik izan eta gogo haundia dut. Gainera, Estitxuk erran dit nire lehengo urteko plastikako bideoa hor paratuko duela.

Ilusio berezia egiten dit horrek, lan hura hagitz berezia izan zelako niretzat.

Balorazio ezinhobea egiten diot ikasgaiari. Gauza berri aunitz ikasi ditut eta modu entretenigarrian pasatu ditugu azken hilabeteak. Ezin gehiago eskatu!

Iker, Jexux, Nerea, Maier eta Ander, pazerra izan da zuekin lan egitea!

AUPA GOMETXEROAK!

No hay comentarios:

Publicar un comentario